Modersmålsundervisning

Københavns Kommune tilbyder modersmålsundervisning for mange forskellige sprog. Se hjemmesiden: mms.aula.dk for tilmelding.
Undervisning uden betaling

• Alle børn med bopæl i Københavns kommune i 0. – 5. klasse i alle sprog vi tilbyder
  • Børn med bopæl i Københavns kommune i 6. – 9. klasse i alle EU-EØS-sprog (Statsborgere i EU-    EØS-lande*, samt Grønland og Færøerne).

*EU-EØS-statsborgere er statsborgere fra Belgien, Bulgarien, Cypern (kun det græsk-cypriotiske område), Estland, Finland, Frankrig, Grækenland, Island, Liechtenstein, Irland, Italien, Letland, Litauen, Luxembourg, Malta, Nederlandene, Norge, Polen, Portugal, Rumænien, Slovakiet, Slovenien, Spanien, Storbritannien, Schweiz, Sverige, Tjekkiet, Tyskland, Ungarn og Østrig.